1. dinamikus nehézségkiegyenlítés, dinamikus játéknehézség-kiegyenlítés a játék nehézségi szintjének folyamatos és automatikus állítása a játékosok teljesítménye alapján, az optimális játékélmény biztosítsása érdekében

A "dynamic game difficulty balancing"a paraméterek, jelenetek és viselkedés automatikus változtatása egy videójátékban valós időben, a játékos képességei alapján, a játék megunásának vagy a játékos frusztrációjának elkerülése érdekében. A dinamikus játéknehézség-kiegyenlítés célja, hogy megőrizze a játék kihívását és élvezetét anélkül, hogy a játékosok túlságosan frusztráltak vagy unatkozók lennének.

Példamondat:

  • A dinamikus játéknehézség-kiegyenlítés segítségével a játék automatikusan igazodik a játékosok képességeihez, így mindenki számára élvezhető és kihívást jelentő marad.
  • A játékban a dinamikus nehézségkiegyenlítés azt jelenti, hogy ha a játékosok gyakran veszítenek egy adott szakaszon, a játék csökkenti a nehézséget, hogy segítse őket az előrehaladásban.
  • A dinamikus játéknehézség-kiegyenlítés révén a játékosok észre sem veszik a nehézségi szint változását, így folyamatosan motiváltak maradnak és a játék élvezetes lesz számukra.

Eredet: A "dynamic game difficulty balancing" kifejezés az angol "dynamic" (→ dinamikus), "game" (→ játék) , "difficulty" (→ nehézség), és "balancing" (→ egyensúly) szóösszetételből ered, aminek a jelentése "dinamikus játéknehézség-kiegyenlítés".

Forrás: Patuš Arnold szakdolgozata + jelentese.hu gyűjtés

Ha hasznosnak találod a jelentese.hu ingyenes szolgáltatásait, akkor oszd meg másokkal is, számunkra ez nagy segítség! Köszönjük!

  

Link erre az oldalra: dynamic game difficulty balancing jelentése magyarul

Vidanet banner