1. sebzés → a játékosok vagy az ellenséges egységek által okozott, általában számszerűsíthető sebzés 

A videojátékokban a damage a játékmenet során általában a karakter vagy ellenség támadásakor elveszített találatpontok számértékére utal. Például, ha egy karakter karddal eltalál egy ellenséget, és az ellenség ennek következtében 5 találatpontot veszít, akkor a kard 5 sebzést okozott. A damage típusa és mértéke tehát függhet a játékban használt fegyverektől, képességektől vagy a karakterek tulajdonságaitól.

Példamondat:

  • A harc során a játékos karaktere jelentős sebzést, azaz damage-t okozott az ellenséges egységnek.
  • A játék során a játékosoknak ügyelniük kell a karakterük életpontjaira, hogy ne szenvedjenek túl sok damage-t és ne veszítsék el az életüket.
  • Bizonyos fegyverek és képességek nagyobb damage-t okoznak, így előnyösebbek lehetnek a játékosok számára a harcokban.

Eredet: A "damage" kifejezés az angol "damage" szóból ered, aminek a jelentése "kár", ill. "sebzés". 

 

Forrás: Patuš Arnold szakdolgozata + jelentese.hu gyűjtés

Ha hasznosnak találod a jelentese.hu ingyenes szolgáltatásait, akkor oszd meg másokkal is, számunkra ez nagy segítség! Köszönjük!

  

Link erre az oldalra: damage jelentése magyarul

Vidanet banner