- ügyfélkapcsolat-kezelés → egy olyan rendszer vagy stratégia, amely a vállalkozások számára lehetővé teszi az ügyfeleikkel való kapcsolatok kezelését és fejlesztését.
A CRM rendszer célja, hogy segítsen a vállalatoknak jobb kapcsolatot kialakítani az ügyfeleikkel, fokozva a vásárlói elégedettséget és a lojalitást. A CRM szoftverek automatizálják és átláthatóbbá teszik az ügyfélkapcsolatok kezelését, beleértve az értékesítési folyamatot, marketinget és az ügyfélszolgálatot is.
Példamondat:
- A cég egy új CRM rendszert vezetett be, hogy hatékonyabban tudja kezelni az ügyfélkapcsolatokat.
- A CRM segít nyomon követni az ügyfelek preferenciáit, így személyre szabott ajánlatokat küldhetünk nekik.
- A CRM szoftvernek köszönhetően az értékesítők könnyebben követhetik az ügyfelekkel folytatott kommunikációkat.
Eredet: A "CRM" a "Customer Relationship Management" angol kifejezés rövidítése, amely az ügyfélkapcsolatok kezelésére szolgáló rendszereket és stratégiákat jelöli.
Rokon értelmű szavak: ügyfélkezelés, kapcsolatkezelés, ügyfélmenedzsment, értékesítési rendszer.
Kiejtés
Ha hasznosnak találod a jelentese.hu ingyenes szolgáltatásait, akkor oszd meg másokkal is, számunkra ez nagy segítség! Köszönjük!
Link erre az oldalra: CRM jelentése magyarul