1. alacsony költségvetésű, a hagyományos megoldásokat mellőző marketingtevékenység

A gerillamarketing egy innovatív és kreatív marketingstratégia, amely alacsony költségvetésű, nem hagyományos eszközöket alkalmaz a termékek vagy szolgáltatások népszerűsítésére. A célja, hogy a célközönség számára meglepő és emlékezetes módon hívja fel a figyelmet a vállalkozásra vagy a termékre, szolgáltatásra.

Példamondat:

  • A gerillamarketing kampány során váratlan helyszíneken jelentek meg reklámplakátok.
  • Az új étterem gerillamarketing akcióval népszerűsítette magát, ingyen ételt osztva a forgalmas utcákon.
  • A cég gerillamarketing technikákkal próbálta felkelteni a potenciális vásárlók figyelmét.

Eredet: A "gerillamarketing" kifejezést Jay Conrad Levinson alkotta meg 1984-ben. A "gerilla" szó a kis létszámú, taktikailag kreatív és alacsony költségvetésű hadviselésre utal. A "marketing" szó a "market" (piac) angol szóból ered, amely a latin "mercatus" (kereskedelem, piac) szóból származik.

Forrás: jelentese.hu gyűjtés

Ha hasznosnak találod a jelentese.hu ingyenes szolgáltatásait, akkor oszd meg másokkal is, számunkra ez nagy segítség! Köszönjük!

  

Link erre az oldalra: gerillamarketing jelentése magyarul

Vidanet banner