- alacsony költségvetésű, a hagyományos megoldásokat mellőző marketingtevékenység
A gerillamarketing egy innovatív és kreatív marketingstratégia, amely alacsony költségvetésű, nem hagyományos eszközöket alkalmaz a termékek vagy szolgáltatások népszerűsítésére. A célja, hogy a célközönség számára meglepő és emlékezetes módon hívja fel a figyelmet a vállalkozásra vagy a termékre, szolgáltatásra.
Példamondat:
- A gerillamarketing kampány során váratlan helyszíneken jelentek meg reklámplakátok.
- Az új étterem gerillamarketing akcióval népszerűsítette magát, ingyen ételt osztva a forgalmas utcákon.
- A cég gerillamarketing technikákkal próbálta felkelteni a potenciális vásárlók figyelmét.
Eredet: A "gerillamarketing" kifejezést Jay Conrad Levinson alkotta meg 1984-ben. A "gerilla" szó a kis létszámú, taktikailag kreatív és alacsony költségvetésű hadviselésre utal. A "marketing" szó a "market" (piac) angol szóból ered, amely a latin "mercatus" (kereskedelem, piac) szóból származik.
Kiejtés
Ha hasznosnak találod a jelentese.hu ingyenes szolgáltatásait, akkor oszd meg másokkal is, számunkra ez nagy segítség! Köszönjük!
Link erre az oldalra: gerillamarketing jelentése magyarul